diumenge, 24 de maig del 2009

Publicació d'un article d'aquest bloc a la revista l'Extra

L'amable Daniel García Peris http://www.danielgarciaperis.cat/ m'ha donat la sorpresa de que una entrada del meu bloc —ho sento, jo li dic bloc, de bloc de notes, encara que m'està molt bé que d'altres li diguin blog— ha estat seleccionada per ser publicada a la revista “l'Extra”, que es pot trobar a la zona que inclou les comarques de l'Anoia, el Baix Penedès, l'Alt Penedès, el Garraf, i el Baix Llobregat (nord).

Aquí podeu veure la versió en PDF de la revista. Hi trobareu el fastuós article a la pàgina 4: http://www.calaixdesastre.cat/revistes/Extra.pdf

Per una banda estic admirat que l'hagin publicat sencer ja que és una botifarra inacabable, com gairebé tots els que faig. Per l'altra estic sorprès que hagin escollit justament aquest. La sorpresa ha estat compartida per un dels seus protagonistes —ma germana, és clar; el pobre Lope de Vega no pot dir la seva ni que contractem els serveis d'una mèdium—, la qual cosa té la seva conya marinera.

Vull enviar des d’aquí el meu agraïment al Daniel Peris, a la revista “l’Extra” i a la persona que hagi cregut que el meu petit homenatge familiar mereixia ser escampat per les comarques esmentades com si fos una micro-pandemia.

Què tingueu tots plegat un bon final de diumenge.

P.D. Algú em pot explicar com coi m’ho haig de fer per posar la icona de la “Penedesfera” al meu bloc? Gràcies.

Firmat: un inútil de la informàtica.

7 comentaris:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Ara entraré a veure la publicació però primer Felicitats.
Per cert, els teus apunts, tens raó una mica llargs ho són, però bons també.
És un plaer llegir-te

Florenci Salesas ha dit...

Moltes gràcies "a peu coix". Hauré de prendre pastilles per a resumir una mica. No et pots imaginar la de vegades que dic: "Avui faré una entrada curta, breu, que no tinc gaire temps" i al cap d'una hora he escrit una mostruositat tremenda(tinc la immensa sort de ser un escriptor rapidíssim a màquina, sinó no tindria vida). Quin horror...

Criticartt ha dit...

Felicitats!!!! però com has aconseguit que t'hagin passat el pdf? Jo no se on trobar el meu article a l'Extra.
Tu escriu, que tot i ser llargs jo ja he aprés a llegir a poc a poc....

Daniel García Peris ha dit...

Florenci, gràcies a tu per la teva amabilitat en aquest post :-) i en la resta doncs són molt interessants. Per cert el meu bloc és http://www.danielgarciaperis.cat i no .com

D'altra banda tingueu en compte que els de L'Extra només publiquen en aquest pdf la darrera edició.

Per posar l'icona de la Penedesfera pots crear a la barra lateral un mòdul HTML i posar el codi que hi ha ara a la barra lateral de http://www.penedesfera.cat

A reveure!

Florenci Salesas ha dit...

Per Criticartt: El PDF l'he trobat per Internet, i com diu el Daniel, el que ha sortit coincideix amb el que m'han publicat l'entrada. I moltes gràcies pel suport!

Pel Daniel: Gràcies pel consell. A veure si després puc incloure la icona. De moment - mare de Déu! - ja he esmenat l'error en la teva adreça. Disculpa company.

Efrem ha dit...

Renoi, quina feinada! Bona feina.

Florenci Salesas ha dit...

Moltes gràcies Efrem. Tot i que suposo que et refereixes a l'entrada següent, perquè aquesta és pur "autobombo", una nimietat, he, he.