dissabte, 30 de gener del 2010

Pels que diuen que els que critiquem no aportem propostes constructives

Mireu aquest senyor que content que va
I després, aquesta andròmina es plega. A més n'hi per a tota mida i anfractuositat variada d'escales.

Aquí una altra empresa:

http://www.incisa.es/plataforma-salvaescaleras-vit-caracteristicas.html

I "respuestas a preguntas más frecuentes"

http://www.incisa.es/faq-salvaescaleras-sube-escaleras-barreras-arquitectonicas.html

I bé, i una vegada solucionat aquest problema, amb un sistema infinitament més barat, ens podríem gastar la resta de quartos que estaviaríem en altres parts de la restauració, a fer-la més invisible. Digo yo. És clar, que se suposa que jo sóc un ignorant. Però si avui em diuen que això ja s'ha mirat, que el Maricel té unes escales patatím o patatam, no m'ho colaran. Amb això no cal trinxar res. I no he consultat a cap arquitecte, que segur que trobaria solucions millors. O no.

I ara, ja només espero que algú digui que a mi m'agrada menjar-me els minusvàlids amb patates. De fet, amb patates no. El que prefereixo és rebobinar Clockwork Orange, mirar les escenes aquelles de la pallissa al senyor de la cadira de rodes fotograma a fotograma, i aprendre de les coses que fa el protagonista de la pel·lícula. És el que fem tots els que estem en contra del projecte, sabeu. Mala gent, sí...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Si us plau, crec que queda clar amb l'explicacio de l'arquitecte que els tres edificis estan a alçades diferents i caldrien uns cuants remontadors d'aquets que desvirtuarien per complet l'interior, que es realment mes important que la façana maritima

Florenci Salesas ha dit...

Ai, Anònim, és veritat que nomès hi ha una possibilitat única, unànime i irrevocable de fer aquesta reforma. Me n'havia oblidat, quin cap que tinc...

A més, no sé si ho has vist, mai prou ponderat Anònim, això és simplement una tonteria d'entrada, un afegitó sense més intenció que la de dir: "mira, sense proposar-mho trobo cosescoses que poden estar bé, o no". Això se'm va presentar per Internet, casualment (abans la reunió) Òbviament seria una bestiesa gastar energies per defensar-ho. Per tant, et farem feliç, deixarem la meva cadireta per a un altre edifici. Mira, que en això estem d'acord i tot.

Això sí: tu ves defensant les rampes tipus Mercadona del Sr. Hernández Cros. Segur que ho fas seguint un criteri ètic i estètic superior, el qual no dec d'estar capacitat per entendre, per manca de sensibilitat natural, o per no haver llegit els llibres que calia, ves...

Anònim ha dit...

No és això Florenci, no és això.
Jo opino del projecte igual que tu, al que he escoltat i al que sento, ni millor ni pitjor. Però ara no vinguis sent condescedent amb mi, ni dient que o has posat per posar lo de la plataforma.

Florenci Salesas ha dit...

Perdona, però no acabo d'entendre exactament el que vols dir amb el teu comentari, Anònim. Ho dic de debò. No sé que és el que he posat per posar lo de la plataforma: el comentari que t'he fet jo? l'entrada en si mateixa (per cert, que si et mires l'hora de la publicació podràs veure que està feta abans de la reunió).

I ho torno a dir, no deixa de ser una mena de broma en resposta a una carta que va sortir a l'Eco de la setmana passada. Després de la reunió probablement no l'hauria fet. Però crec que és bo deixar tot el que s'ha publicat, fins i tot les entrades que em sembla tenen una gràcia relativa. Només he retirat aquelles que considero que són un error excessiu.

Ara, amb el tema concret de la façana aquella, que competeix en horror amb la barbaritat que es va fer al palau de la Música (que es posa com a exemple!) crec que mai he tingut tanta rao en tota la meva vida, dificilment callaré. Faré molts errors puntuals i potser alguns de grosos, però la causa és justíssima. No em fa cap il·lusió crear-me enemics, o que algú, sense que jo m'adoni, m'utilitzi, sincerament. Ara per ara, no és el cas. Ja et dic, em venen ganes de fer entrades sobre les fases de la lluna enlloc d'aquest rotllo inaguantable.

Primer les voreres, després la Platja Sant Sebastià i ara això. De la meva patologia se'n diu "la paciència que ha volat pels aires davant tanta presa de pel". Per cert, ja m'he informat amb els Ecos dels mesos que tocava per veure de quina manera es va publicitar l"exposició pública", que em va agafar tant per sorpresa a la reunió. No surt ni a l'agenda! De vegades sí que sóc despistat i se m'escapen informacions importants. Però aquesta vegada, mira, no és el cas. De vegades es gasten mooolts diners en publicitat. És sospitós que en aquest cas es decidís ser tan estalviadors. "No hi ha hagut al·legacions" es va dir. Qui les havia de fer? els que treballaven a la oficina?

Anònim ha dit...

Pero que dius dels Ecos i les boreres i la Platja Sant Sebatia???
Jo nomes volia deixar clar que aquesta entrada del blog, encara que sigui anterior a la reunio es tendenciosa i intenta fer creure una cosa molt simple encara que sigui falsa, per aixo volia matitzar, res.

Florenci Salesas ha dit...

He fet una entrada tendenciosa, Anònim? Ostres, quina il·lusió! Ara ja sé com se sent el govern d'aquest poble i tota la oposició que (excepte l'Andreu Bosch, l'únic polític seriós de veritat d'aquest poble pel que veig) té un sentit d'opinar tots a una, a toc de pito, només que al contrari dels que governen, és clar.

Saps una cosa que t'has deixat de dir de l'entrada? Que és demagògica. Però, aix, no. Rectifico. "Demagògia" és una paraula massa bona per malgastar-la en l'entrada més idiota de totes les que he fet fins ara. Millor guardar-la per una de les que dic la veritat i hi poso tot el cor. Això sempre toca els nassos al que escriu i fa dubtar els lectors ("demagògic? ostres, potser sí, espera que m?ho torno a llegir amb esperit més crític") Sí hem fas aquest favor, m'ajudaràs a que els lectors dels posts que faig pensin encara per sí mateixos i s'entrenin a qüestionar el que s'escriu, fins i tot jo.

Sóc molt afortunat amb el meu anònim jo. Les meves amigues es moriran d'enveja i en voldran un d'igual. Però jo no els hi penso deixar.