dimecres, 21 d’abril del 2010

Breçairòla per la nena (Bressola per la nena) de Loisa Paulin, AUDIO

Recordeu aquesta cançó de bressol occitana de la qual vaig penjar la lletra, ja fa unes quantes setmanes enrere?

http://florencisalesaspla.blogspot.com/2010/03/brecairola-per-la-nena-bressola-per-la.html

Avui la podreu sentir. Cliqueu damunt aquest video i podreu sentir la cançoneta de fons. Les imatges ja sé que són més nuvolets dels que es veuen des de casa i que sóc un pesat. Però sempre són bonics de veure i em resolen la papereta. I, a més, defineixen perfectament el meu sentit pràctic.

Què tingueu molt bon dia.

8 comentaris:

Stephen ha dit...

Epa ... em va encantar aquesta cançó quan vas publicar només la lletra. Gràcies per publicar l'audio. Gairebé fa plorar.

Florenci Salesas ha dit...

Stephen: als que ja us va agradar el text, us devia aquest àudio. Encantat de compartir-la.

Joana: sempre m'ensenyes noves paraules! I no demanis perdó cada vegada, dona, que els teus comentaris sempre són molt benvinguts. Després de llegir-los, començo el dia amb més vitalitat. Gràcies!

Fina: a aquest pas haurem de fer-te un espai, pels teus poemets humorístics.

I a les dues: ara acaba de sortir una nova traducció en català de l'obra del filòsof que esmenteu. Un personatge sobre el que hi ha molts malesntesos.

Helena Bonals ha dit...

M'embadaleix el comentari de la Joana cosa de no dir. No coneixia pas aquestes dues paraules filosòfiques.

Helena Bonals ha dit...

Per cert, Florenci: que no participes a les "Notes vistes" de Pla que fan els del Bloqg? Se't troba a faltar a tu i a d'altres. A mi em fa feliç que puguem continuar comentant, encara que en una mena de segona part que només surt els dies acabats en 8 de cada mes!

Florenci Salesas ha dit...

Benvinguda Helena.
Sí, ja hi participaré. Però abans vull fer una entrada informant als lectors i amics que això existeix, per a qui vulgui que s'hi apunti també. He tingut uns dies molt plens de coses (fins avui no t'he pogut respondre, per exemple) entre el Sant Jordi i altres coses.

Però sí, sí, ja vindré!! Fins aviat!

Helena Bonals ha dit...

Genial, Florenci! A veure si hi participa molta gent, no només els de sempre. Tinc algú mig convençut...

Neus ha dit...

Per desgràcia aquestes cançons es perden amb tant de suport multimèdia. És preciossa. Gràcies per donar-la a conèixer ací als que no la sabíem.
Una abraçada

Florenci Salesas ha dit...

Gràcies a tu pel comentari i gaudir-la, Neus.