dimarts, 12 d’abril del 2011

Una aranya al cafè

Una aranya s'acaba de sacrificar, escaldant-se dins la meva tassa de cafè: ha baixat del sostre, penjada d'un filet, fins patir aquest final desgraciat. L'incident, que a mi m'ha obligat a passar per l'enuig de canviar de tassa i preparar-me un cafè nou, li ha costat la vida. Pobreta. Quin desequilibri d'infortunis!

A nivell humà, un gag simpàtic. A nivell de l'aranya, una tragèdia completa. Una caiguda de cul per a mi, tot un sepeli per a la seva família. Ella per a mi representa una insignificància dins l'estadística de la meva vida, la sort d'un anònim aturat per a un brooker de Wall Street. Per a ella jo represento el responsable de l'infern que ha acabat amb tot el que tenia.


Ara li dono la possibilitat de protagonitzar aquest post. Amb l'excusa de retre-li homenatge, empraré aquest lícit reclam amb la voluntat de provocar alguna reacció, postiva o negativa, que el meu ego saludarà amb alegria. Sobretot si té moltes lectures. Res que no faci ningú que publica alguna cosa: no invento la humanitat, aquí. L'aranya, però, també trobarà lícit recordar la meva meva ascendència, venjativa, des d'allà on sigui.


Perdona i gràcies, aranyeta.

2 comentaris:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Sabia l'aranya que un dia o un altra havia de morir?

Florenci Salesas ha dit...

No tinc constància que les aranyes es preguntin qui són, d'on venen i allà on van. Però mai se sap. El cert és que el seu llenguatge té molts subtileses que se m'escapen. Gràcies per la visita.