dijous, 26 de març del 2009

Acabo de rebre el punt d' "El Quadern gris"





La Fundació Josep Pla m'ha enviat el punt que els vaig demanar. M'ha fet molta il·lusió!

Quan he obert la bústia ja n'hi hi pensava. Però enlloc de trobar-me la inveterada pressència de propaganda i factures, he vist un sobre molt elegant (amb un fragment manuscrit del mateix Pla, en lletres d'un subtil gris), dins el qual hi havia el que hi podeu veure a les fotos. Tampoc me n'he estat de fotografiar el trosset de sobre que dic.

Ves, que sóc fàcil de fer feliç de vegades.

Moltes gràcies, senyors de la Fundació Josep Pla!

2 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

"Les petites alegries", que deia Kandinsky (el gran).

Jo crec que el vaig rebre ahir, i no l'he fotografiat pas!

Me n'haurien hagut d'enviar un parell, un per fer servir, l'altre per guardar! Sempre el puc fotocopiar.

Mira que diu l'Enric Vila:

"el més important del talent literari no s'entrena, ni depèn de les muses, ni ho soluciona un gran cervell; la importància del que escrivim finalment és proporcional a la nostra humanitat".

Florenci Salesas ha dit...

Mira, he tingut una petita alegria d'aquestes del Kandinski, que dius, i després el rampell aquest.

Bé, a mi ja m'està bé un. Està clar que, a part de der-lo servir com a vedette d'avui, el penso guardar (o posar-lo dins el Quadern Gris, en aquesta versió barata i que es cau a trossos que tinc).

Això de la humanitat és meditable. D'entrada crec que hi estic molt d'acord. Bona frase!