diumenge, 5 de juliol del 2009

Sant Cugat III: Exterior del Monestir i l'Església

Tercera entrada sobre el Monestir de Sant Cugat. En aquesta podeu veure algunes imatges dels voltants i de l'aspecte extrior, tant del Monestir, com l'església i altres dependències.



Restes de la muralla i l'entrada










L'església




Imatge de la façana frontal en la que es pot apreciar les proporcions de la rossassa i les rossetes laterals respecte a la porta i els altres elements que la conformen






L'església des de la part de l'absis, observada per una atent estàtua dedicada al pintor Miquel Cabanes





Altres edificis del voltant i detalls diversos









Allunyament progressiu del conjunt arquitectònic










Enllaços a les altres entrades sobre Sant Cugat




El claustre del Monestir



Interior de l'Església




Un tomb per la vila actual




El Martiri de Sant Cugat: el quadre d'Aine Bru

2 comentaris:

Helena Bonals ha dit...

O Sant Cugat és preciós o tu saps molt de fer fotos! Alguna foto és molt aconseguida. Jo hi he estat fa poc, però és que no t'has deixat cap racó.

El teu bloc es mereix el Premi Blocs Catalunya i segurament d'altres.

Florenci Salesas ha dit...

Moltes gràcies Helena.

La veritat és que encara vaig fer més fotos. Alguna no va sortir massa bé, però d'altres m'agraden i el que els passa és que havia de fer una mica de selecció (prou m'he deixat anar amb aquestes cinc entrades!).

Mira, només vaig estar-hi unes cinc hores, però em vaig quedar amb ganes de més. I la gent, pel carrer, quan els preguntava on podia comprar el diari, etc. (sempre m'agrada preguntar per coses quan vaig als llocs, ni que sigui de passada) tothom va ser amabilíssim. Hi ha dies en que tot ve de cara i en que no sembla que tot s'ensorri.

Bona nit!