divendres, 18 de desembre del 2009

ALERTA: VOLEN DESTROSSAR LA FAÇANA MARÍTIMA HISTÒRICA DE SITGES!!!

Vista de la façana marítima del conjunt del Palau Maricel i els demés edificis, tal com estan ara (fotografia gentilesa de Criticartt, a qui li he robat sense demanar-li permís. Confio que entendrà que la urgència és la urgència)


Ja ho advertia Criticartt al seu blog (cliqueu el nom i llegireu l'article que ha fet) i avui ja està a l'abast a tot el poble de Sitges a la portada de l'Eco de Sitges. La façana marítima històrica del poble des del Cau Ferrat al palau Maricel i todo cuanto pillo fa temps necessita una restauració urgent i cara. Tan cara com vulguin, que el poble sencer la pagarà a gust.
Però per fer això:




Simplement


Primer les voreres i tantes altres coses. Però ara ja s'ha arribat al cor del poble. Aquest pas és absolutament inadmisible i no ens podem quedar creuats de braços. No acostumo a ficar-me en embolics d'aquests, però això, per mi, ja és la gota que fa vessar la copa. Entenc que qualsevol persona que estima Sitges se sentirà ferida en veure el que es pretén fer. No ho faran. Cal fer alguna cosa

ARA MATEIX, JA!

Cal començar a activar alguna cosa, fer algun tipus de moviment per aturar aquesta acció vandàlica --una més, la més bèstia de totes fins ara-- i per això cal que s'ajunti la gent amb un mínim de sentit comú, siguin del partit polític que siguin.

No estic disposat a treballar per la oposició, en la qual no confio gens.

És una qüestió de dignitat elemental que ha d'estar molt pel damunt de qualsevol moviment, partit o ideari polític existent.

Es tracta, simplement, d'actuar i defensar una cosa que és de tots.

Jo ho tinc claríssim, per mi és una declaració de guerra en tota regla que l'ajuntament ha fet contra el mateix poble. Un atac a traició, per l'esquena, com el de Pearl Harbour. No hi veig cap diferència entre llençar una bomba o fer això damunt d'aquells edificis.

Doncs quan t'ataquen, et defenses. Quan un ajuntament ataca un poble, el poble s'ha de defensar. És així.

Disculpeu que l'escrit sigui tan sapastre, però la urgència és la urgència.

8 comentaris:

Criticartt ha dit...

ai Florenci!!!!!! un cop més, com m'agrada la tva forma d'escriure!!! però crec que ara per ara ho tenim una mica cru. Com ja vaig dir fa uns mesos, el Consorci dels Museus i l'Ajuntament no han fet pública la imatge virtual del seu nou projecte fins que aquest ja ha estat super aprovat!!!! molt valents, això és el que són els nostres representants polítics i socials!!!! no tenen valor per presentar un projecte dels que ells tampoc n'estan gens convençuts.

Tot i el meus desencís, ja saps que estic amb tu i que m'apunto al que diguis!!!!!

Criticartt ha dit...

a, per cert, la foto no és meva, és del blog Crònica Local d'en Vicenç Morando, espero que no li sàpiga greu la nostra copiada

Pip ha dit...

Que estan en drogues o què?!

Imbècils.
>:(

Florenci Salesas ha dit...

Criticartt: ja sé que dec de sonar més ingenu que mai. Però això no ho faran. Mourem cel i terra. No pot ser que la gent no ho sàpiga i que els que ho saben no sàpiguen que fer (per no parlar dels que es quedaran creuats de mans). Jo no m'hi quedaré, segur.

Pip: moltes gràcies pel suport, de debò. Si estiguessin en drogues, com a mínim només es farien mal a ells mateixos. Serens, ens la foten a tots, des dels sitgetans de tota la vida, fins als nouvinguts i els que viuen fora, però que, independentment de tot plegat, s'estimen el poble.

El Kioskero del Antifaz ha dit...

La imatge virtual del projecte es un autentic desaste. li treu tot l'encant al Sky Line sitgetà.

Sincerament aquests politics son una colla de destralers, siguin del color que siguin.

Te collons la cosa, en plena crisis del totxo, i encara amb ganes de seguir especulant, perque, no es per res, però... aquest projecte te tota la pinta de ser una especulació guarrindonga.

Florenci Salesas ha dit...

Gracies pel suport Kioskero i Joana.

Àlex Figueras ha dit...

No tinc cap relació amb Sitges però això ho veig una aberració. Rebeu tot el meu suport.

(No ens coneixem però jo era a la trobada del BloQG a Palafrugell).

Salutacions,

Florenci Salesas ha dit...

Moltíssimes gràcies pel teu suport, Àlex.