dimarts, 1 de desembre del 2009

Vídeo del No-no-lògic de BTV

Aquest cap de setmana he tingut l'immens plaer d'assistir a la trobada dels editors, comentaristes i lectors del bloQG. Estic escrivint un article sobre el tema que miraré de publicar aquí mateix el més aviat possible.

Mentrestant, he descobert amb alegria que BTV ha tornat a posar el clip de la notícia de la inauguració de la prèvia del No-no-lògic Festival a disposició del públic.

Aquí teniu la transcripció de la notícia, així com l'enllaç al vídeo, on se'm pot veure fent un massatge a les tecles del meu sintetisador mentre l'Alain Wergifosse espanta el micro, Adele Madau esgarrapa el violí i la Eli Gras juga a nines.

Fins aviat.


www.btvnoticies.cat

Un festival d’allò més lògic

Actualitzat el 18.11.2009 a les 10:08
Victor Giralt Jonama

L'oferta de concerts i festivals a la nostra ciutat abraça totes les tendències. El No-No-Logic Festival s'allunya dels paràmetres i fórmules comercials per endinsar-se en territoris sonors insospitats. La tercera edició del certamen tindrà lloc al barri de Gràcia entre el 27 i el 29 de novembre, però aquest dimarts a la nit es feia la festa inaugural a l'Auditori del MACBA.

No-No-Logic és un denominatiu d'autoafirmació d'un festival inclassificable amb vocació d'arribar a orelles inquietes, atrevides... Públic, artistes que hi participen i organitzadors formen una petita però activa xarxa de complicitats. Fins i tot els segells discogràfics que hi participen, són petits.

ELI GRAS, directora del No-No-Logic Festival
"Tots els segells que presenten, excepte un, són els mateixos músics. És gairebé auto-edició, no exactament, però s'assembla molt".

La sessió inaugural donava cabuda enguany, per primer cop, a una projecció de curtmetratges. La idea és anar obrint el certamen a d'altres disciplines, sense perdre el caràcter experimental. Més experimental que el concert posterior impossible. Són Florenci Salesas, Alain Wergifosse i The Shower Girls, les noies de la dutxa. Tres d'ells formen part de l'equip organitzador d'aquest petit, gairebé familiar certamen.

Els que vulguin experimentar sensacions musicals il·lògiques s'hauran d'apropar a la sala La Fontana, al carrer Gran de Gràcia 192, on tindran lloc els 11 concerts entre els dies 27 i 29 de novembre.*

*Nota meva: o sigui, que ja s'ha acabat. I sí, ha estat un èxit artísic i de públic. Feliciats Eli!

2 comentaris:

Joana ha dit...

M'alegra molt que la BTV us haja fet justícia. De vegades tots aquest gran esforç cau en l'oblit i es centren més en temes sense trascendència.
Ja t'he vist al teclat!!!
M'agradaria experimentar sensacions
musicals il·lògiques, però hi soc un "pelet llunytet"
Enoharabona per les vostres actuacions i que ho passeu molt bé.

Florenci Salesas ha dit...

Per Joana: No sempre sóc tan il·lògic, només quan m'ho demanen. Jo sóc un professional. Si em deixen sol, que puc fer el que vull, sóc una mica més conservador i... directament mostro que estic boig perquè em tanquin! :D

Per Jordiroch: Miraré a veure si tinc temps de fer un cop d'ull a aquesta pàgina. Gràcies per la visita.